Dowiedz się

O nas

O FIRMIE

Firma ALTUS HOUSE od 2000 roku zajmuje się kompleksową obsługą zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów przyległych. Od tego czasu naszą wiedzę i umiejętności czerpiemy z doświadczenia zdobytego najpierw pod nazwą ?FART? S.C., następnie jako „FART”, a od 2013 roku do dziś pod obecną firmą.

Doświadczenie i profesjonalizm naszej kadry pracowników, potwierdzone licencjami Zarządców nieruchomości oraz licznymi szkoleniami w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami pozwala nam z całą odpowiedzialnością na zaproponowanie Państwu współpracy w zakresie świadczonych przez nas usług.

Firma ALTUS HOUSE zatrudnia licencjonowanych Zarządców, pracowników księgowych oraz administracyjnych, a ponadto współpracuje z wieloma wysokiej klasy specjalistami wszystkich dziedzin i branż niezbędnych do realizacji procesu związanego z zarządzaniem nieruchomościami, m.in. inspektorami nadzoru, inżynierami i rzeczoznawcami budownictwa, prawnikami. 18 lat współpracy z firmami budowlanymi, sprzątającymi, konserwującymi wszelkie instalacje pozwoliła nam wyselekcjonować te najbardziej rzetelne, kompetentne i godne polecenia a także zagwarantować, że ceny Ich usług dla klientów firmy ALTUS HOUSE są bardzo konkurencyjne.

O powierzonych nam w zarządzanie nieruchomościach myślimy jak o własnych, dbając przede wszystkim o zapewnienie przyjemności podczas korzystania z lokali, ład i porządek w nieruchomości oraz o stałe podnoszenie wartości budynku, a co za tym idzie, również poszczególnych lokali.

Zdajemy sobie sprawę, że każda nieruchomość jest inna, dlatego nie stosujemy rozwiązań szablonowych. Po zapoznaniu się z oczekiwaniami właścicieli oraz potrzebami każdej z nieruchomości, dokładamy wszelkich starań, aby osiągnąć w możliwie szybkim czasie wyznaczony cel. Chętnie podejmujemy rozmowy z każdym z właścicieli, gdyż w ten sposób nierzadko pojawiają się interesujące i warte wdrożenia rozwiązania.

Ponadto naszymi atutami są:

– stała komunikacja z Zarządem oraz właścicielami;
– cykliczne dyżury w budynku w wyznaczonych dniach i godzinach;
– indywidualne podejście do każdego zadania;
– szybka reakcja na zgłaszane awarie z powiadomieniem odpowiednich służb;
– skuteczne egzekwowanie napraw gwarancyjnych od developerów, inwestorów i wykonawców robót budowlanych;
– doświadczenie w pozyskiwaniu kredytów z premią termomodernizacyjną;
– wsparcie podczas negocjacji i realizacji nadbudów oraz adaptacji powierzchni strychowych;
– skuteczna windykacja włącznie z egzekwowaniem należności na drodze sądowej;
– E-KARTOTEKA firmy Mieszczanin – demo na www.e-kartoteka.pl;
– doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, w których właścicielami lokali nie wykupionych są m.in.: Urząd m.st. Warszawy, TP S.A., osoby prywatne;
– brak z góry ustalonych godzin do kontaktu z administracją i księgowością;
– dogodna lokalizacja siedziby firmy – przy rondzie Wiatraczna, blisko przystanków autobusowych i tramwajowych, brak strefy płatnego parkowania.

Jesteśmy otwarci na spotkanie w godnym dla Państwa miejscu i czasie w celu zaprezentowania naszych usług w sposób szczegółowy i bezpośredni. W zamian za okazane nam zaufanie odwdzięczymy się rzetelną i wymierną współpracą, owocną dla obu stron.

Zapraszamy również na profil Google+

Doświadczenie

Dzięki wieloletniej obecności na rynku oraz pracy z wieloma klientami, uzyskaliśmy bezcenne doświadczenie.

Jakość

Nasze doświadczenie, przeszkolony personel oraz indywidualne podejście sprawiają, że nasi klienci są zawsze zadowoleni.

Elastyczność

Zawsze dostosowujemy się do wymagań, terminów oraz indywidualnych oczekiwań naszych klientów.

Odwiedź nas

pon, wt, czw, pt 8:00-16:00 |   środa 10:00-18:00