• Al. Waszyngtona 53A/19, Warszawa

O NAS W KILKU ZDANIACH PARĘ SŁÓW O NAS

Witamy w świecie naszej firmy

Firma ALTUS HOUSE od 2000 roku zajmuje się kompleksową obsługą zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów przyległych. Od tego czasu naszą wiedzę i umiejętności czerpiemy z doświadczenia zdobytego najpierw pod nazwą ?FART? S.C., następnie jako „FART”, a od 2013 roku do dziś pod obecną firmą.

 

KIM JESTEŚMY

Doświadczenie i profesjonalizm naszej kadry pracowników, potwierdzone licencjami Zarządców nieruchomości oraz licznymi szkoleniami w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami pozwala nam z całą odpowiedzialnością na zaproponowanie Państwu współpracy w zakresie świadczonych przez nas usług.

Firma ALTUS HOUSE zatrudnia licencjonowanych Zarządców, pracowników księgowych oraz administracyjnych, a ponadto współpracuje z wieloma wysokiej klasy specjalistami wszystkich dziedzin i branż niezbędnych do realizacji procesu związanego z zarządzaniem nieruchomościami, m.in. inspektorami nadzoru, inżynierami i rzeczoznawcami budownictwa, prawnikami. 18 lat współpracy z firmami budowlanymi, sprzątającymi, konserwującymi wszelkie instalacje pozwoliła nam wyselekcjonować te najbardziej rzetelne, kompetentne i godne polecenia a także zagwarantować, że ceny Ich usług dla klientów firmy ALTUS HOUSE są bardzo konkurencyjne.

O powierzonych nam w zarządzanie nieruchomościach myślimy jak o własnych, dbając przede wszystkim o zapewnienie przyjemności podczas korzystania z lokali, ład i porządek w nieruchomości oraz o stałe podnoszenie wartości budynku, a co za tym idzie, również poszczególnych lokali.

Zdajemy sobie sprawę, że każda nieruchomość jest inna, dlatego nie stosujemy rozwiązań szablonowych. Po zapoznaniu się z oczekiwaniami właścicieli oraz potrzebami każdej z nieruchomości, dokładamy wszelkich starań, aby osiągnąć w możliwie szybkim czasie wyznaczony cel. Chętnie podejmujemy rozmowy z każdym z właścicieli, gdyż w ten sposób nierzadko pojawiają się interesujące i warte wdrożenia rozwiązania.

lat na rynku

Zrealizowanych projektów

Zadowolonych klientów

Ponadto naszymi atutami są:

  •  stała komunikacja z Zarządem oraz właścicielami;
  • cykliczne dyżury w budynku w wyznaczonych dniach i godzinach;
  • indywidualne podejście do każdego zadania;
  • szybka reakcja na zgłaszane awarie z powiadomieniem odpowiednich służb;
  • skuteczne egzekwowanie napraw gwarancyjnych od developerów, inwestorów i wykonawców robót budowlanych;
  • doświadczenie w pozyskiwaniu kredytów z premią termomodernizacyjną;
  • wsparcie podczas negocjacji i realizacji nadbudów oraz adaptacji powierzchni strychowych;
  • skuteczna windykacja włącznie z egzekwowaniem należności na drodze sądowej;
  • E-KARTOTEKA firmy Mieszczanin – demo na www.e-kartoteka.pl;
  •  doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, w których właścicielami lokali nie wykupionych są m.in.: Urząd m.st. Warszawy, TP S.A., osoby prywatne;
  • brak z góry ustalonych godzin do kontaktu z administracją i księgowością;
  • dogodna lokalizacja siedziby firmy – przy rondzie Wiatraczna, blisko przystanków autobusowych i tramwajowych, brak strefy płatnego parkowania.

Jesteśmy otwarci na spotkanie w godnym dla Państwa miejscu i czasie w celu zaprezentowania naszych usług w sposób szczegółowy i bezpośredni. W zamian za okazane nam zaufanie odwdzięczymy się rzetelną i wymierną współpracą, owocną dla obu stron.

Zapraszamy również na profil Google+