O NAS W KILKU ZDANIACH PARĘ SŁÓW O NAS
Witamy w świecie naszej firmy
Firma ALTUS HOUSE od 2000 roku zajmuje się kompleksową obsługą zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów przyległych. Od tego czasu naszą wiedzę i umiejętności czerpiemy z doświadczenia zdobytego najpierw pod nazwą ?FART? S.C., następnie jako „FART”, a od 2013 roku do dziś pod obecną firmą.
KIM JESTEŚMY
Doświadczenie i profesjonalizm naszej kadry pracowników, potwierdzone licencjami Zarządców nieruchomości oraz licznymi szkoleniami w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami pozwala nam z całą odpowiedzialnością na zaproponowanie Państwu współpracy w zakresie świadczonych przez nas usług.
Firma ALTUS HOUSE zatrudnia licencjonowanych Zarządców, pracowników księgowych oraz administracyjnych, a ponadto współpracuje z wieloma wysokiej klasy specjalistami wszystkich dziedzin i branż niezbędnych do realizacji procesu związanego z zarządzaniem nieruchomościami, m.in. inspektorami nadzoru, inżynierami i rzeczoznawcami budownictwa, prawnikami. 18 lat współpracy z firmami budowlanymi, sprzątającymi, konserwującymi wszelkie instalacje pozwoliła nam wyselekcjonować te najbardziej rzetelne, kompetentne i godne polecenia a także zagwarantować, że ceny Ich usług dla klientów firmy ALTUS HOUSE są bardzo konkurencyjne.
O powierzonych nam w zarządzanie nieruchomościach myślimy jak o własnych, dbając przede wszystkim o zapewnienie przyjemności podczas korzystania z lokali, ład i porządek w nieruchomości oraz o stałe podnoszenie wartości budynku, a co za tym idzie, również poszczególnych lokali.
Zdajemy sobie sprawę, że każda nieruchomość jest inna, dlatego nie stosujemy rozwiązań szablonowych. Po zapoznaniu się z oczekiwaniami właścicieli oraz potrzebami każdej z nieruchomości, dokładamy wszelkich starań, aby osiągnąć w możliwie szybkim czasie wyznaczony cel. Chętnie podejmujemy rozmowy z każdym z właścicieli, gdyż w ten sposób nierzadko pojawiają się interesujące i warte wdrożenia rozwiązania.
lat na rynku
Zrealizowanych projektów
Zadowolonych klientów
Ponadto naszymi atutami są:
- stała komunikacja z Zarządem oraz właścicielami;
- cykliczne dyżury w budynku w wyznaczonych dniach i godzinach;
- indywidualne podejście do każdego zadania;
- szybka reakcja na zgłaszane awarie z powiadomieniem odpowiednich służb;
- skuteczne egzekwowanie napraw gwarancyjnych od developerów, inwestorów i wykonawców robót budowlanych;
- doświadczenie w pozyskiwaniu kredytów z premią termomodernizacyjną;
- wsparcie podczas negocjacji i realizacji nadbudów oraz adaptacji powierzchni strychowych;
- skuteczna windykacja włącznie z egzekwowaniem należności na drodze sądowej;
- E-KARTOTEKA firmy Mieszczanin – demo na www.e-kartoteka.pl;
- doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, w których właścicielami lokali nie wykupionych są m.in.: Urząd m.st. Warszawy, TP S.A., osoby prywatne;
- brak z góry ustalonych godzin do kontaktu z administracją i księgowością;
- dogodna lokalizacja siedziby firmy – przy rondzie Wiatraczna, blisko przystanków autobusowych i tramwajowych, brak strefy płatnego parkowania.
Jesteśmy otwarci na spotkanie w godnym dla Państwa miejscu i czasie w celu zaprezentowania naszych usług w sposób szczegółowy i bezpośredni. W zamian za okazane nam zaufanie odwdzięczymy się rzetelną i wymierną współpracą, owocną dla obu stron.
Zapraszamy również na profil Google+